در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
بلوک راست
آرشیو
لینک های دوستان
بلوک راست
فیکس
بلوک وسط

24 چیزی که به شما کمک می کند کفش روزمره زنانه خود را برای مدت طولانی بپوشید

196 بازدید دوشنبه 25 بهمن 1400
لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0

  1. این بسته گیره های پاشنه جیر نه تنها از بدتر شدن تاول های موجود جلوگیری می کند، بلکه به جلوگیری از خونی شدن پشت کفش شما در هنگام خراشیدن پشت کفش بدون محافظ روی پوست شما نیز کمک می کند.

پاشنه در پشت یک جفت تخت می‌چسبد محصولات جدید کفش روزمره زنانه را در کتپوش ببینید

https://katpoosh.com/product-category/women-shoes/daily-women-shoes/

 

بازبینی دیگری که چنگال های پاشنه را در پشت تخت نشان می دهد

بررسی امیدوارکننده: "من پاشنه‌های بسیار باریکی دارم، بنابراین پیدا کردن کفش‌هایی که لیز نمی‌خورند بسیار دشوار است. با این حال، از زمانی که دستگیره‌های پاشنه چرمی پددار Stop Stop را خریداری کرده‌ام، می‌توانم همه کفش‌هایم را بپوشم. دستگیره‌های پاشنه ضخیم هستند. به اندازه ای است که کفش های من از پشت سر نخورد اما نه خیلی ضخیم تا جایی که کفش هایم را کوچکتر می کند. همچنین دستگیره های پاشنه از یک چرم فوق العاده نرم ساخته شده است. قسمت پشتی کفش. هر مجموعه از دستگیره های پاشنه به صورت جداگانه پیچیده می شود، بنابراین به راحتی می توان وسایل اضافی را که در آینده برای کفش ذخیره می کنم، ذخیره کرد." -



یک بسته سه جفتی از آمازون به قیمت 7 دلار دریافت کنید (همچنین در بسته های پنج تایی و 10 تایی موجود است).

 

تبلیغات

  1. این بطری تمیزکننده کفش Pink Miracle اگر همه چیز را امتحان کرده اید و فکر می کنید هیچ امیدی به کفش هایی که برای مدت طولانی بسیار کثیف بوده اند وجود ندارد. این ماده تنها با چند قطره و مقداری شستشو، کثیفی کفش های ساخته شده از جیر، چرم، وینیل، نوبوک و بوم را پاک می کند.

کفش‌های ورزشی منتقد: یکی با کف سفید کثیف، یکی روشن‌تر و تمیزتر به نظر می‌رسد.

amazon.com

بررسی امیدوارکننده: "من حدود یک سال است که نایک روشه خود را دویدن دارم و به راحتی آنها را انجام نمی دهم. من همیشه با آنها ورزش می کنم و در خاک می دوم، اما همچنین دوست دارم آنها را برای اهداف مد بپوشم. معجزه صورتی کمک کرد تا کفش‌های روزانه‌ام را به شکلی برگردانم که به تازگی آن‌ها را خریده‌ام. حالا می‌توانم آن‌ها را حتی بیشتر بپوشم... وقتی بطری‌ام تمام شد، دوباره آن را می‌خرم." -روماریو

 

آن را با قیمت 19.97 دلار و بالاتر از آمازون دریافت کنید (در دو اندازه موجود است).

 

  1. یک بسته خوشبوکننده زغال چوب طبیعی برای خنثی کردن کفش های بدبو که می خواستید بیرون بیاندازید زیرا نمی توانید بدون استنشاق فونک کفش های کتانی فرسوده خود از کنار آن عبور کنید.

بازبینی کننده ای که مواد خوشبوکننده داخل چند جفت کفش کتانی را نشان می دهد

amazon.com

نقد امیدوارکننده: "من یک پرستار هستم و هر روز کفش های کتانی می پوشم. تا زمانی که به خانه برسم بسیار بدبو می شوند و همه چیز را امتحان کرده ام! من دو ست کفش می خرم، تا بتوانم آنها را بچرخانم و بگذارم خشک شوند. این بسته‌های خوشبوکننده زغال چوب فوق‌العاده‌اند!! کفش‌های من بوی فوق‌العاده‌ای می‌دهند، کمد من بوی عالی دارد، و دیگر نیازی به استفاده از اسپری ندارم." -KKWie

 

یک بسته 12 تایی را از آمازون به قیمت 13.99 دلار دریافت کنید (در دو رنگ موجود است).

https://www.amazon.com/Womens-Everyday-Shoes/

 

تبلیغات

  1. بسته‌ای از درپوش‌های پاشنه‌دار که کفش‌های رکابی شما را از خراب شدن در اثر فرو رفتن در چمن یا سایر سطوح نه چندان صاف محافظت می‌کند. بعلاوه، آنها می توانند به شما کمک کنند از سر خوردن از میان ترک ها و آسیب رساندن به مچ پا جلوگیری کنید.

الیزابت، ویرایشگر BuzzFeed، یک جفت کفش پاشنه بلند با درپوش پاشنه در پایین نگه داشته است.

الیزابت لیلی / BuzzFeed

الیزابت، سردبیر BuzzFeed، پس از نوشتن در مورد آنها در انبوهی از داستان های خرید، آنها را به عنوان ساقدوش در عروسی یکی از دوستانش مورد آزمایش قرار داد. این چیزی است که او باید بگوید:

 

"وقتی دوستم از کفش روزمره زنانه  من خواست ساقدوش شوم و فهمیدم که برای مراسم روی چمن راه می‌روم، کمی نگران شدم. یک کلتز با مرکز ثقل بالا چه کاری باید انجام دهم در حالی که سعی می‌کنم 1) سقوط نکنم. جلوی تقریباً 150 مهمان یا 2 نفر) در حالی که بی سر و صدا اشک هایش را در طول عهد دوستانش خفه می کرد؟ چند درپوش پاشنه بخر، همین شد! من به راحتی توانستم آنها را روی پاشنه های پر زرق و برق قرار دهم (و بعداً آنها را بدون هیچ آسیبی جدا کنم. پاشنه ها).

 

در روز مراسم، این قطعات پلاستیکی محکم باعث شد که پاشنه‌ها راحت‌تر راه بروند و از هوادهی من به چمن جلوگیری کردند. پاهای من هنوز تا آسمان بلند درد می کند، زیرا آن کفش های زرق و برق دار حمایت چندانی برای رکاب زنی مانند من ندارند. از بین تمام خمیری که برای گروه ساقدوش‌هایم خرج کردم، اینها بزرگ‌ترین ضربه‌ای بودند که برای من به ارمغان آوردند!»

 

آن را با قیمت 9.99 دلار از آمازون دریافت کنید (در چهار اندازه موجود است).

 

  1. این چسب چکمه‌های ثابت است، زیرا همه ما زیباترین چکمه‌های رزمی خود را تا حدی می‌پوشیم که در جلو از هم می‌پاشند. این چسب تقریباً فوراً خشک می شود و با سفت شدن منبسط نمی شود. چسب خشک شده در برابر گرما، سرما و رطوبت نیز مقاومت می کند.

بازبینی کننده ای که جلوی چکمه هایشان را در حال جدا شدن نشان می دهد

چکمه های بازبین ثابت و کنار هم به نظر می رسند

amazon.com

بررسی امیدوارکننده: "بعد از اینکه صاحب مغازه تعمیر کفش به من گفت که نمی‌خواهد/نمی‌توان کفی را روی چکمه‌های کار تیمبرلند من دوباره بچسباند، در مورد استفاده از محصولی از نوع چسب کفش بسیار شک داشتم. او گفت که هیچ چسبی نگه نمی‌دارد. من یک بطری چسب Boot Fix Glue خریدم و دستورالعمل‌های روی بسته را دنبال کردم تا کفی‌هایی که از نوک پا جدا شده بودند را دوباره بچسبانم. اکنون چندین بار چکمه‌ها را پوشیده‌ام و ساعت‌ها در حال خزیدن در اطراف گورستان‌های تاریخی و انجام کارهای مرمتی هستم. تعمیر به خوبی انجام می شود

 

s." - مشتری Kindle

 

آن را با 14.15 دلار از آمازون دریافت کنید.

 

تبلیغات

  1. سازماندهی 24 جیبی روی درب تا بتوانید کفش های خود را در برابر تجمع گرد و غبار و تار عنکبوت هنگامی که آنها را برای نگهداری زیر تخت خود می گذارید محافظت کنید. به علاوه، این در پشت در شما آویزان می شود تا بتوانید کفش های خود را از اشغال فضای زمین جلوگیری کنید!

سازمان دهنده با کیسه های شفاف آویزان در پشت در. فضای کافی برای 12 جفت کفش دارد کتونی  روزمره زنانه

آمازون

نقد امیدوارکننده: "نداشتن جایی برای نگهداری کفش‌هایم مرا دیوانه می‌کرد، و همیشه روی کفش‌ها می‌خوردم. مطمئن نبودم جیب‌های سازمان‌دهنده به اندازه کافی برای Crocs من بزرگ باشد یا خیر، اما زمانی که می‌گذارم کاملاً جا می‌شوند. ابتدا کفش های پاشنه دار (برای مرجع: کروک های من سایز 9 زنانه هستند) من توانستم دو جفت کفش کتانی در دو جیب آخر هم تهیه کنم. به نظر می رسد جیب ها خوش ساخت هستند و من مطمئن هستم که این سازمان دهنده کفش دوام خواهد آورد." -آ. روچ

 

آن را با قیمت 9.87 دلار از آمازون دریافت کنید (در سه رنگ موجود است).

 

  1. این اسپری دافع آب به چکمه ها و کفش های کتانی شما کمک می کند حتی در بارانی ترین و برفی ترین روزها زنده بمانند. FYI، شفاف می شود و به سرعت خشک می شود، و همچنین به دفع گل، یخ و سایر لکه ها کمک می کند. بنابراین اکنون پس از گرفتار شدن در یک بارندگی خائنانه، کفش‌های آغشته به آب خود را به طور ناگهانی پرت نمی‌کنید کفش روزمره زنانه.
ارسال نظر
کد امنیتی رفرش

بلوک وسط
بلوک چپ
ورود به سایت
عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمارگیر
    آمار مطالب
    کل مطالب : 318
    کل نظرات : 0
    آمار کاربران
    افراد آنلاين : 8
    تعداد اعضا : 0
    آمار بازديد
    بازديد امروز : 42
    بازديد ديروز : 202
    بازديد کننده امروز : 31
    بازديد کننده ديروز : 85
    گوگل امروز : 4
    گوگل ديروز: 0
    بازديد هفته : 244
    بازديد ماه : 244
    بازديد سال : 85,363
    بازديد کلي : 256,786
    اطلاعات شما
    آي پي : 3.144.114.101
    مرورگر : Safari 5.1
    سيستم عامل :
بلوک چپ
فیکس
مطالب جدید
  • آشنایی با هزینه های تحصیل در اروپا
  • مفهوم کلاس و سطح پیچ ها
  • طرز تهیه ترشی فوری دستورالعملی که در تهیه ترشی باید رعایت کنید
  • پنل اینستاگرام چیست؟
  • انواع فوبیا چیست؟ راهکارهای کنترل و درمان
  • 10 نکته در مورد پاک کننده های خانگی که نمی دانستید!
  • چرا باید در آزمون تافل شرکت کنید؟
  • کاربردهای بیوسایدها چیست؟
  •  تجهیزات و امکانات مناسب برای صنعت بتن و بتن ریزی
  • چرا از رک و استند دمبل و هالتر استفاه کنیم؟
مطالب پربازدید
  • آیا ما می توانیم به راحتی بهترین کرم ضدآفتاب را تشخیص دهیم؟
  • استخدام ادمین مدیریت پیج اینستاگرام
  • 10 بزرگ‌ترین افزایش فالوور اینستاگرام رایگان اشتباهاتی که به راحتی می‌توانید از آنها اجتناب کنید.
  • مهمترین دوره های استادبانک کدامند؟
  • کیوورد گپ (keyword gap) چیه؟ (روش های پیدا کردن کیوورد گپ)
  • بهترین مدرسین فیزیک (لیست 22 استاد و معلم خصوصی برتر فیزیک)
  • بازار خان یزد نکته: مثبت باشید
  • ویژگی های میلگرد ساده و تعریف آن چیست؟
  • 6 توصیه‌هایی درباره دهکده جهانی دبی
  • دربند تهران 6 ماه دیگر خواهد بود؟
مطالب تصادفی
  • مدارک مورد نیاز برای ایجاد شرکت
  • علائمی که سالمندان باید جدی بگیرند
  • طرز تهیه ترشی فوری دستورالعملی که در تهیه ترشی باید رعایت کنید
  • طلاسازی و جواهرات در دنیای باستان
  • کوپلر پیچی میلگرد
  • چرا مردان زگیل تناسلی می گیرند؟
  • آموزش آنلاین حسابداری ویژه بازار کار
  • انتخاب های برتر دستگاه تصفیه آب
  • پمپ آب قابل افزایش
  • افزونه امنیتی وردپرس MalCare Security